170209

Idag är det tre veckor sedan jag fick dåligt i min fot och idag var även dagen som jag fick en tid för att fara och kolla den nästa vecka. Så tills dess blir det ännu en vecka utan fotbollsträning men jag ska försöka hitta på tränings alternativ istället för fotbollen. Så i veckan blir det att fara och simma och köra lite motions cykling, tänkte att det skulle funka. Känns inge kul alls att inte kunna träna för jag hade verkligen satsat på att köra stenhård försesongs träning. Och träna det är ju faktiskt riktigt roligt, bara man kommer igång. Så nu längtar jag bara till nästa vecka då jag får veta om det är något allvarligt eller om jag kan börja om med fotbollen. Den som lever får se...

Ha det!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0