En stor rund lysande sak.

Är hemma idag. Orkade inte fara på praktiken. Allt gör mig så stressad att jag håller på att bryta ihop. Mitt huvud spränger och min fot är uppsvullen som en ballong, jag får inte på mig någon sko. Min enda utväg var att stanna hemma idag och verkligen vila och ta det lugnt.

Vädret är hur underbart som helst! Solen skiner, temperaturen ligger runt minus 6 och snön är oerhört vacker när den glittrar. Jag var bara tvungen att fota lite.



Tillbaka till verkligheten... för att få bort lite saker så att jag verkligen kan lägga mig i soffan och zappa mellan kanaler ikväll så hade jag tänkt göra bort iaf en liten del av alla dessa saker som ska vara klara innan lovet.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag fattar it varför dom måste lägga allting innan sportlovet, år efter år är det alltid samma sak!Dom lär sig aldrig ^^



Vi har också stressigt nu, men det är bara tänka att man gjort bort det sen. Se ljuset i allt ;)

2009-02-12 @ 16:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0