Längtan efter bättre tider!

Dålig uppdatering och bloggen lyser med min frånvaro. Har mycket som jag måste göra just nu så allt det jag skulle vilja göra och det jag gillar att göra kommer i andra hand. Skolan översvämmar oss med prov, uppgifter, inlämningar och förhör + att jag håller på med körkortet som inte heller är lite plugg. Min hjärna går på högvarv och min mage dras snart ihop till en knut. Igår lämnade jag huset vid halv 8 på morgonen och kom inte hem förän vid halv elva på kvällen - då var jag så gott som helt slut. Men trots det så kan jag inte somna eftersom att jag kommer direkt från träning och då är jag uppe i högvarv. Ikväll, som förövrigt är min enda lediga kväll på veckodagarna, så har jag ett höghus med läxor som står och väntar på att kapas ned. Finns inte tillfälle att andas. Hoppas det lugnar ner sig till sportlovet, annars vet jag inte hur det här kommer att sluta. 

Bara för att det snart är sportlov och jag vill pigga upp mig själv så lägger jag upp några glada bilder från sportlovet 08 i våran stuga!


Jag och Jappe på skylten.

Jerry ska hjälpa Jappe som kört fast.

Nästan hela gänget sitter och suger i sig solens sällsynta strålar.

Jag och Jerry har åkt ner i maranäsvältan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0