På vä g, Påv äg, På väg, Påväg...

Servostyrning, servobromsar, motorolja, bromsvätska, spolarvätska... är en del av alla de vätskor och nödvändiga saker som finns någonstans under motorhuven. Det har jag försökt lära/lärt mig idag. Men fråga mig inte, då blir det pinsamt. Men varför ska man veta det här? Om man har problem kan man väl bara fara till en mack eller be pappa om hjälp.
Ska köra imorrn, igen, och jag längtar typ. Det är kul men pirrigt. Jag försöker inte ha någon press på mig själv men det här måste jag bara klara! Längtar så otroligt mycket tills jag sitter där framför ratten utan min mamma eller pappa vid sidan om!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hoppas du får en riktigt bra måndag och en underbar start på veckan! :) Ha det bäst nu!

2009-02-16 @ 19:01:55
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0