Söndag

Efter en lång och tröttsam lördag hade jag planer på en "pluggsam" söndag. Började bra, böckerna slogs upp i princip lika fort jag klev upp ur sängen. Men efter ca 1 h hade jag startat två tvättar och städat två toaletter. Böckerna hade inte blivit mer än öppnade... Efter en timma till, då jag faktiskt suttit och läst, kom Sara hem och frågade om jag inte skulle följa på Klädbiblioteket här i stan. Efter "Du kan ju ändå inte plugga hela dagen" hade jag fått på mig smink och utekläder. Något som skulle bli en snabbis på stan blev middag ute och spel med Saras kompisar och efter det stor handling på ica maxi. Vid halv nio nu ikväll slogs böckerna upp igen. Gruvar mig för den dag jag kommer fram till att jag kan alldeles för lite för att kunna skriva ett tentaprov på torsdag och att det ska gå bra...


Kommentarer
Postat av: Magda

Hej! Va kul att du hittade till mig =)

Hur går det för dig med pluggandet och allt! Jag ser att du har en mysig liten lägenhet! Spännande att se hur livet kan förändras =)

Visst är det kul med foto. Det är ett intresse som för mig blev större än vad jag hade kunnat ana, men jag får inte nog!

Ha det så bra, Kram på dig =)

2010-10-24 @ 23:24:40
URL: http://vatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0