080808

Dagens datum känns riktigt spännande. Ganska fränt till och med.

Måndag: På morgon far jag till stan med Daniel och Sofia och köper en konfapresent till Lydia. Sedan så är jag med kusinerna hos mormor innan jag far hem och far på träning. Efter träningen ringer jag till Emma och följer henne på en lång promenad med poahästen.
Tisdag: Jag, pappa, Robert och Filip far till Nolia där jag träffar Emma och går med henne istället. Det är inte så roligt att gå med folk som bara vill titta på fiskegrejer, vedkapar eller jaktgrejer. På kvällen är jag med Emma och sen en film som ändå var rätt okej. Det var en riktigt tänkvärd film iaf.
Onsdag: Så gott som hela dagen pysslar jag på här hemma med att göra konfakort och annat krimskrams. På kvällen spelar vi match.
Torsdag: Jag kliver upp 8 för att sedan kring 10 fara och cykla den 2 mil långa vägen till mammas jobb. Väl där tar jag en ducsh, äter lunch och sedan då mamma slutade kring 1 så for vi in till stan och gjorde litå små ärenden. På kvällen hade vi träning och efter den for vi till mormor och morfar och bastade och duschade. Jag sov över där.
Fredag: Idag alltså. Vaknade av att 3 små gulliga barn kom och klappade mig på magen. Vi år frukost och for sedan hem till oss. Kring 1 tog vi cyklarna och cyklade till Ester där en stor del av släkten var samlade. Kom hem och mamma hade gjort palt. Mumma!



Och nu sitter jag här efter en timmas pn. Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt än men vi får se vad som kan hittas på.
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0