Back to school.

Då var det avklarat. Första skoldagen är över. Började klockan 9 och slutade 10. Enorm skönt. Fick schemat och jag är inte helt missnöjd faktiskt. Jag tror jag hade ställt in mig på att få ett jätte dåligt schema, dvs börja tidigt och sluta sent varje dag, men så var det iaf inte. Lägger ut schemat senare. Det var kul att träffa klasskompisarna igen! Jag kom att tänka på förra hösten då skolan började. Förstå så nervös man var. Vem man skulle gå med, vilka lärare man skulle ha, ja men för allt möjligt. Igår somnade jag direkt jag la mig i sängen och har inte kännt nån nervositet alls. Men det är klar, man vet vem, man går med och man vet vad som väntar på en när man kommer till skolan.


Här får ni en söt bild på mig och P. Som sagt, kul att träffa alla igen!


Nu ska jag ut på en promenad med J och sedan ikväll blir det träning och spelarmöte.

Ha d bäst!

Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: okej :) jag kollade på en film som gick på kanal5. Sen gjorde jag inte så mycket mer. Vad händer ikväll då? :)

2008-08-25 @ 19:27:54
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: jaha va härligt! :) jag tänker nog snart gå och lägga mig. är det något som du skulle vilja köpa? :)

2008-08-25 @ 21:38:52
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: okej, det är bara att höra av dig i så fall! :) Ha det gott!

2008-08-25 @ 22:06:10
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0