Det äckligaste jag sett!

Är det någon som har sett filmen Feed?

Jag och några kompisar hade hyrt den igår och det var den klart äckligaste film jag någonsin sett! Efter filmen trodde jag att jag aldrig mer skulle vilja äta. Jag var så äcklad att under filmen var jag nära att spy flera gånger. När jag berättade för min lilla syster om den här filmen så frågade hon vad det var som var så äckligt. Jag kunde som inte säga exakt vad det var men det måste ha varit filmen i stort.


"Feed är en vidrig och upprörande eftertanke om America's besatthet över skönhet."
"Phillip (Patrick Thompson) - en Hot Shot nätbrottslighet Projektledare, finner en misstänkt webbplats för Feeders & Gainers - den konstiga värld av fett erotik, sexuell subkultur där fett-beundrande män söker sig till överviktiga kvinnor."

Fy för den filmen!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Men gud! Nu vet jag det i alla fall :o

Ha det bra!

2008-08-20 @ 13:39:30
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Jag har bara slappat, inte gjort något speciellt alls faktiskt. Du själv?

2008-08-20 @ 15:44:45
URL: http://mmmaols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0