Fredag

Första veckan har vi nu avklarat och det har gått riktigt bra. Skönt att kommat tillbaka till rutiner.

Gick på stan idag efter skolan. Skulle köpa mig en svart kofta eftersom min favvo har kommit bort. Jag förstår inte, den måste ha fått ben och sprungit iväg. Men iaf så hittade jag en liknande på cubus, men inte fanns den i min storlek. Gick då på H&M där jag köpt min favvo, och där fanns det en liknande kvar. Men så smart som jag är tänkte jag att jag går tillbaka och köper koftan senare. Men det skulle jag inte gjort för när jag kom tillbaka var den såklart borta. Och inte fanns det någon mer inte... Så fortfarande är jag utan svart kofta. Men jag hittade iaf en svart kjol, en med hög midja och hängslen. Har letat efter något sånt så när jag såg den så köpte jag den direkt. Sedan köpte jag en väska på H&M också. Känner mig ändå nöjd!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Har längtat till fredagen länge nu haha! :)

Ha det så bra

2008-08-29 @ 19:59:45
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: camilla

Vart köpte du kjolen ? den var jätte snygg!!

2008-08-30 @ 23:48:22
URL: http://anderssoncamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0