Good job.

Matchen idag mot Trångfors slutade med förlust, 3-2. Trots att vi hade 4 bollar inne i mål!! Vi var verkligen taggade till tusen och det visade sig i spelet. Har nog inte spelat en sån här bra match på hela sesongen, enligt mig. Trots förlust så ägde vi matchen och spelade på ända tills domaren blåste av. Alla kämpade för varandra och visade att vi hade viljan. Vi var verkligen värda en vinst men vi taggar till nästa match och då spelar vi endast för en sak, och det är vinst!

Prata med Lisa idag (den andra målvakten). Anki hade tagit med henne ifall jag skulle bli skadad, fast jag är ganska säker på att Anki hade tänkt ha henne i målet i andra halvlek. Men iaf så sa jag det till Lisa innan matchen började att jag hade en känsla av att hon skulle få stå halva. Lisa sa att det skulle hon inte alls och gick sedan och pratade med Anki. När Lisa kom tillbaka såg jag på henne att det var något som inte stämde, och nog hade jag rätt. Jag pratade med Lisa efter matchen och hon hade sagt till Anki precis som hon kände och vad hon tyckte. Hon slutar... Så nu är jag kvar ensam där bak i målet. Jag kommer verkligen sakna henne och våra härliga träningar tillsammans. Men jag förstår henne och skulle ha gjort samma sak om jag inte kände att det var något, jag vet inte vad, som lockade mig att stanna kvar. Hoppas på en klar förändring!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0