goodnight, sweetheart, goodnight

Nu är det dags. Klockan är 0.41 och imorgon på morgon ska jag/vi iväg 7 mil norrut för att spela match. Grymt tärt. Också just den här helgen då jag inte mår så bra så ska allting hända. Fullsmockad lördag, hinner inte ens hem och duscha och fixa till mig. Drar direkt vidare på nya saker. Och ändå så missar jag flera saker som jag hade velat göra. Varför händer allt kul en och samma dag?!

Aja nu ska jag gå och ta en ipren , borsta tänderna och krypa ner i sängen så jag orkar kliva upp halv 9 imorgon!

Goodnight, sweetheart
Well. it's time to go
Goodnight, sweetheart
Well, it's time to go
I hate to leave you, but I really must say
Goodnight, sweetheart, goodnight!

Kommentarer
Postat av: carro

Tack! :)

Joodå du vågar :)

2008-08-16 @ 09:11:03
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: emelie

det har du rätt i,

men anledningen är att vi är så ojämna tror jag.

sedan att vi inte sätter våra chanser heller.

2008-08-17 @ 00:30:20
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0