Home sweet home.

Tillbaka till hem ljuva hem då. Snacka om att tiden går fort. Vars tar den egentligen vägen? Hade tänkt hinna göra så mycket i veckan men imorrn är det redan fredag. Vi var iaf på stan igår, det passade ypperligt då solen inte visar några som helst tecken på att komma fram. Jag hade inga planer på att handla nå så därför strosade vi mest bara runt. Men ett par jeans och nå pysselgrejjer blev det iaf. Dessutom så mötte vi Markus Fagervall inne på smedjan. Han är otroligt snygg, det hör man ju till och med på namnet. Fager! Fick lite ögonkontakt där också. ;)

När vi klev upp imorse och skulle ställa fram frukost. Så hade vi på radion. Plötsligt så säger dom att en man blivit skjuten i en by utanför Piteå, i Jävre. Det är där jag bor!! Vart helt chockad. Aldrig händer sånna saker i vår lilla trygga by. Men så var iaf fallet. Vaknade upp med det chockbeskedet. Nu har jag fått reda på att mannen som skjöt bor här i jävre och kom på en människa som skulle ta hans båt/båtmotor. Man kan aldrig vara säker!

Imorgon fyller min mormor år. Grattis älskade mormor! Vi har fixat en, vad jag tror, uppskattad present åt henne. Hon kommer säkert bli glad. Så det blir att fara dit på morgonen och äta lite god födelsedags frukost, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0