Jiihaa

Idag trodde jag skulle bli en sån där tråkig dag som vardagar ofta brukar bli. Mina föräldrar är borta och det finns så gott som ingenting att göra. Jag ringde Emma och hon gav den brilljanta idén att vi skulle fara ut och rida. Det är klart jag hänger på. Fast jag är allergisk och bara har ridit en gång förut så vågade hon släppa iväg mig på hennes envisa häst. Och (jag ska inte skryta) men jag tror det gick riktigt bra faktiskt. För att vara andra gången kunde jag kontrollera hästen och få den att göra som jag ville (för det mesta iaf). Jag var uppe i galopp där en snabbis och snacka om fart! Nu såhär efteråt värker det i baken och höften känns som att den har låst sig. Men jag ska inte klaga. Min kropp är bara lite ovan sådana tillställningar.

Några förslag på saker man kan göra tråkiga vardagar då solen inte vill titta fram?

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, kul att du har lite träningsvärk i rumpan, det är allt bra härligt ;)



Mamma tyckte jag var tuff som släppte iväg dig själv på Plummis men det gick ju kanon! Tur att du gillar fart och fläkt för annars kanske du blivit rädd när hon blev pigg&alert ^^

2008-08-11 @ 21:33:21
URL: http://skoogstroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0