Konfa

På två veckor börjar skolan om. Känns som att sommaren inte ens har hunnit komma så är det över. Men jag måste erkänna att det känns ganska skönt att komma tillbaka till rutiner och att träffa kompisarna iaf.

Idag ska min lilla syster Lydia konfirmera sig. Minns dom tiderna som om dom var igår. Så himla kul vi hade! Men nu är det hennes tur. Ska först på storstrand på avslutning sen så kommer halva släkten (22 personer) hit. Kommer att bli en hel del godsaker kan jag tänka mig.
        Sen ikväll har vi match mot Trångfors som vi förlorade sist mot. Det var även i den matchen som jag gjorde illa mig men jag hoppas på en roligare match den här gången.

Dagens outfit:


Take care!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha jaså! tack! :) din har ju också blivit jättefin :D



fan vad man saknar konfan..

2008-08-10 @ 10:13:31
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0