Lever och mår.

Hejsan allihop!
Som ni kanske märker så har jag inte bloggat på över en vecka (!). Det beror bla på att jag har varit och bott i ett tält med 5 personer till på en äng här utanför pite. Ett läger som heter Patrullriks. Hur kul som helst. Men eftersom jag inte har skirvit på länge så blir det jobbigt att sitta och rabbla upp vad som hänt den senaste veckan i ett enda inlägg. Skulle vara kul att få dela med mig av de alla olika upplevelser vi fått uppleva men det får komma eftersom.

Helgen innan jag for alltså för en vecka sedan var det ju PDOL. Det var inte heller fy skam. Det tråkiga är bara att det är ett helt år kvar innan det är igen...

Kul att vara dellbax!



(Jag på en höghöjdsbana. Jag kan säga att där uppe skakar benen hur mycket som helst. Du förstår inte hur högt det är förän du väl är där uppe!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0