you got it!

Så himla trevligt! Önskar man kunde vara i så gott sällskap och ha så kul jämnt! Fast iofs så skulle man nog bli ganska less det efter ett tag och sedan så skulle man nog ändå inte ha lika kul om det kuliga varade i evighet. Haha invecklat? Hoppas vi träffas fler gånger, kanske inte varannan dag som jakob tyckte men kanske en gång per år skulle ju gå iaf.




Måste bara få berätta det roligaste...

I sommar har jag varit på läger med 5 personer till (alltså i vårat gäng, sedan så var vi 300 i våran åldersgrupp men sammanlagt var det 1750 pers på hela lägret). En dag skulle vi iaf ut och gå som en slags tipsrunda i skogen. Men innan vi fick gå så samlades alla på vårat läger (våran åldersgrupp) för att dom skulle skicka iväg oss lagvis. Kvinnan säger till vårat gäng att vi ska få gå med ett annat för vi är ju bara 4 och man skulle minst vara sex. Nä säger vi, vi är 8 (just den här rundan skulle två personer till följa med oss). -Jaha säger hon, i mina papper står det att ni bara är 4. -Men vi har ju lekt mamma pappa barn!,  får jakob ur sig.
Hela lägret som stod runt i en ring och skulle bli indelade i lag brast ut i skratt. Jag trodde jag skulle dö av denna skrattattack. Så otroligt roligt man kan ha! Men att höra någon berätta om en rolig sak som dom har varit med om är aldrig lika kul som när man är med om det. Så jag förstår om ni kanske inte sitter och skrattar där framför skärmarna men jag lovar att jag skrattar åt det fortfarande.


Aja jag avslutar denna lördagkväll med detta och hoppas ni får sova så gott! Puss

Kommentarer
Postat av: emelie

åååh, jag vet inte vad vi ska göra med vårt lag .. suck .. det är som något som saknas ... :S

2008-08-17 @ 13:29:06
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0