Torsdag.

Tjenare!
Kom just hem från Luleå där jag varit med Jakob, Sofia W och Lisa. Skulle dit för att hämta några papper och det tog ungefär 2 minuter, och sen har vi bara gått runt och inte gjort nå. Ganska skönt det med. Hann iaf träffa Sofia G en sväng också. Tur det (!) för nu när vi båda börjar skolan så lär det inte bli lika mycket. Och såklart träffade vi Frida också som så ofta är upptagen med sitt. Men det är alltid lika kul att träffa henne!

Basket
Frida skulle föresten bli filmad och intervjuad av TV imorrn. Det skulle vara ett repotage med spelare från Luleå Hockey, Plannja och Luleå Basket. Och de skulle filma något som inte hade med deras sport att göra. Så hon skulle till stallet, hennes andra intresse. Åh hon är verkligen en person jag ser upp till. Hon tränar 2 ggr/dag för lule basket och sedan så jobbar hon på sidan om. Keep going girl!!

Fotboll
Nu ikväll har div 5 match och jag lovade komma och se matchen, hejja fram laget till en vinst men även stötta Lisa. Hoppas dom kan ta hem det här. Jag får ta min träning efter matchen, så det lär väl bli en springrunda och lite styrke.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tackar! :)

Ha en bra kväll!

2008-08-21 @ 21:15:57
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Perra

Sv: Jag gillar dom :)

2008-08-21 @ 22:31:11
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt med lite träning.



Sv: Haha! Ja, jag med :D

2008-08-21 @ 23:37:37
URL: http://lindassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0