Måndag - en vecka kvar...

Ännu en dag... då regnet bara öser ner. Sista sommarlovsveckan och jag börjar känna lite ångest nu. Men ändå skönt att komma igång med vardagsrutiner. Det brukar jag ofta sakna i slutet av sommaren. Och det ska bli kul att komma tillbaka till klasskompisarna igen! Men då börjar pressen att man ska prestera så bra som möjligt också. Jag har bestämt mig för att detta år ska jag satsa mycket på skolan. Jag var lite slö första året, inte för att det syns riktigt på betygen men jag vill inte känna mig osäker. Så jag ska ge gärnet. På två år sitter jag här med de här betygen i handen och ska söka in till något universitet kanske och då vill jag att jag ska vara nöjd med det jag ser på pappret!


Från en sak till en annan, jag vill se den här filmen Mamma mia. Är den någonting att se?


Kommentarer
Postat av: Perra

Sv: Det gick super :)

TACK!

2008-08-18 @ 16:35:54
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag börjar också om en vecka. Hoppas det blir bra väder nu denna veckan i all fall. Ha det bra :)

2008-08-18 @ 22:15:45
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0