Vem, vad, var?

VEM.
Vem är i rummet med dig?
Ingen
Vem fick du sms av senast? Emelie
Vem pratade du senast i telefon med? Jonas
Vems hus var du senast i? Hm, vårat och innan det kattas.
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Kommer inte ihåg.
Vem önskar du att du var med nu? Någon som jag tycker om.

VAR.
Var är din telefon? Ligger här bredvid mig.
Var är din mamma? På väg till jobbet.
Var sover du? I min säng.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Köpte den på en Markus Fagervall konsert (även med hans autograf på)
Var åkte du senast bil? Hem.
Var i ditt rum är du? Jag är inte i mitt rum, jag är i tvrummet.

VAD.
Vad åt du senast?
En hamburgare...
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta shorts
Vad är den närmaste saken som är blå? ett par solbrillor
Vad har du på fötterna? inget
Vad är din favoritfärg? Svårt, men jag gillar rött, grönt och lila
Vad stod det i ditt senaste sms? Ring mig
Vad är din favorithemsida? Ingen aning
Vad hör du just nu? Os-sändningarna på tv
Hittade den här bilden i en bok, enormt söt!

Kommentarer
Postat av: emelie

rolig lista :)

2008-08-24 @ 12:28:18
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0