.

JULLOV!

For och såg på julspexet i Hortlax imorse. De var riktigt duktiga, bra var det. Sedan for vi in till stan där vi bara blev mer och mer folk. Sedan följde jag med jappe hem också skulle vi skynda oss ut på isen innan det blev mörkt. Men vi tänkte inte på att det varit plusgrader så när vi gick sprack isen under oss hela tiden. Men mer blöta än i skorna blev vi inte som tur var. Nu ska jag äta middag sen ska vi på nittonårskalas hos Sofia. Riktigt skönt, nu är jag helt ledig!!

Ha ett super bra lov!


Jag och Lydia (lillasyster) klär julgranen förra året.

Kommentarer
Postat av: emelie berglund

Ja de var riktigt bra de där julspexet ;D

2008-12-23 @ 11:40:35
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0