Julen

Julen har varit jätte bra men det har gått lite för fort. Nu är allt över och jag har som inte hunnit vara med riktigt. Jag fick många fina presenter trots att jag inte önskat mig så mycket och ville egentligen inte ha något. Men jag fick iaf ett par skor, present kort på massage, underställ (perfekt nu när vi ska till fjällen till veckan), en klocka och en hel del pysselsaker. Trevligt hade vi hos mina kusiner iaf.

Igår kom Jenny hit. Hade tänkt se en film och bara ta det lugnt men det hela slutade med att jappe kom och hämtade oss. VI for till Dörrnäs och hämtade Johan. För att sedan fara vidare till Sikfors där vi plockade upp Josse, Sofia och Maria. Vi for till Älvsbyn och sedan vidare till Muskus. Jag vet, det låter boschigt, och jag kan lova att det är mitt ute i ingenstans. Därefter vidare till Vissträsk för att sedan fara tillbaka till Älvsbyn. Var där en stund innan vi for söderut igen till Piteå, lämnade av Johan och sedan hem till lilla Jävre igen. Jag kan lova att det blev ganska många mil den kvällen. Jag vet inte hur många mil det är från Jävre till Muskus men nog är det då runt 10 om inte mer. Kul hade vi iaf när vi for runt och sladdade med jakob och johan uppe på biltaket.

Idag är vi bjudna till några andra kusiner. Där ska vi äta middag och umgås. Det är väl det som man gör allra mest under julen - äter och umgås.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0