This is it.

Skriver inte så ofta nu för tiden. Sitter sällan vid datorn och när jag väl gör det så är det skolarbete som gäller. Men nu är jag ledig imorrn så då ska jag skriva så att det glöder, jag har tänkt göra bort några uppsatser och anyleseringar så det är klart iaf. Prov kan man inte riktigt göra bort på så sätt.

I fredags var vi då och såg "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen". Den var hur rolig som helst. Jag skrattade och den största delen av biopubliken skrattade nog med mig. Men jag blev ganska irriterad på Gösta när han är så himla trög, jag blev rent av arg på honom ibland. Det som var dåligt var slutet. Hade viljat se mer, kändes som att den slutade nästan mitt i...Hur som helst får den iaf bra betyg av mig!

I lördags var vi först och lyssnade på Piteå Gospel. Väldigt duktiga. Roligt att fara och höra på lite skön sång. Sedan for vi till Jappe och drack the och åt smörgås. Sedan bar det ut på vägarna. Vi sladdade så jag mådde riktigt illa. Och efter att  jag en gång var med om att det gick för fort och för långt, ändå ner i diket, så har jag blivit ganska rädd av mig. Men det var riktigt kul, hur som helst. När vi blev less jävres små vinter vägar tog vi oss en sväng in till stan. Tack för en trevlig helg!

Dagens låt: Gavin Degraw - Chariot



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0