Vem vinner idol?

En vecka och en dag, sedan är det jullov. Så oerhört skönt! Men det kommer vara en tung vecka... Lärarna kommer på att det ska hinnas med ett prov i respektive ämne före jul, som kanske era lärare också gör. Så då sitter man där med flera prov sista veckan och hinner inte med annat än plugg. Först så trodde jag att jag aldrig skulle klara/orka det men nu har jag slutat tänka så negativt och försöker se det från den ljusa sidan. Det funkar, allt går mycket lättare!

På fredag, oj imorgon, är det Idol-final
. Jag har kanske sett  två delfinaler, ja inte fler iaf, och är inte speciellt intresserad. Men finalen kan man ju alltid kika på. Jag vet inte riktigt vem jag vill ska vinna. Oftast brukar det vara att man har en favorit som man kan lägga sin röst på, men nu är det ju så att den som kommer tvåa får ett nästan bättre pris än den som kommer etta. Och jag vill att det ska gå bättre för Kevin i framtiden. Jag tycker han är en bättre sångare och roligare att titta på. Så jag vet inte om jag ska rösta på honom elelr inte. Så här borde det ju inte vara...

Vad tycker du?



Kommentarer
Postat av: Andreas

hehe ja man kan ju undra :)



Ha det bra!

2008-12-11 @ 22:20:13
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

hur kan du missa idol elvira. de som är så bra :D

och de stora fanet var ju och såg finalen live ;D kevin in my hart

2008-12-13 @ 18:20:09
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0