Böcker

Självbiografer! Love it! Jag har som egentligen inte varit någon bokmal men sedan jag började läsa självbiografer har böckerna legat på hög och väntat på att jag skulle läsa dom... eller nästan iaf. Alltså det måste vara den vetskapen om att det faktiskt hänt på riktigt som gör att det är så intressant att läsa dom.

Här kommer några tips på böcker som jag tycker är läsvärda:

"En blomma i Afrikas öken" - Waris Dirie

"Såld" - Vera Efron, Natasja T

"Säg det inte till någon" -Kathy O'Beirne

"Det ska bli ett sant nöje att döda dig" - Magdalena Graaf

Kommentarer
Postat av: camilla

läs gömda den är bra =)

2008-07-22 @ 14:20:17
URL: http://anderssoncamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0