Vem kan segla...?

Förra veckan då vi var i Göteborg fick vi följa ut i Göteborgs skärgård med en segelbåt som dom har dom vi bodde hos. En helt otrolig känsla. Alltså det var så härligt! Vi for från ett ställe som hette Wallhamn till Göteborgs största/finaste hamnar, Marsstrand. Fatta vilka privatbåtar det finns!!! Jag vill också ha!! Jag hoppas att killen jag någon gång träffar gillar båtar, och det gör inget alls om det är en segelbåt.



Och sommaren fortsätter med en väldig fart utan att sommarvärmen riktigt har kommit igång än...



Jag måste bara dela med mig av det skönaste kortet från den här resan. Alltså jag dör typ varje gång jag tittar på det. Det är från Liseberg.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jäääh ;) riktigt snygg bild ;) haha

2008-07-20 @ 15:22:01
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: elina

sv: men jag förstod inte precis så mkt :) !

2008-08-06 @ 15:49:30
URL: http://elmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0