woowow vilken härlig dag

Sommartiderk, vädret erbjuder något av det bästa.

Igår for jag till emma och hennes stuga. Vi for ut på en joggingrunda innan vi tog oss ett dopp i poolen. Vi somnade vid halv 2 och vaknade strax efter 11. Annika hade tillagat en mycket god lunch som vi åt innan vi gick ut och lade oss och pressade på altanen. Helt underbart! Det som störde friden var väl kke grannen som klippte gräsmattan, annars var allt så ljuvligt skönt.



Efter en timma tog vi båten in till Turist där vi hittade Liza och Oskar som jobbade. Vi köpte en glass och körde sedan hem igen. Jag for hem, duschade, frächade upp mig och sedan for vi in till stan till Frida. Satt där och pratade ett tag innan vi gick på bio och såg "Sex and the City". Den var gode bra.



Men nu ska jag börja dra mig mot sängen. Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0