Examen - Studenten


När man står där utanför strömbackas skola för att kolla på alla 3:or som springer ut, står vid sidan av sundsgatan för att se på alla traktorer och lastbilar som kör förbi eller står vid valdinos sent på kvällen för att titta på alla fulla personer med den där vita hatten - då blir man sjukt sugen på att ta studenten, NU! men jag får vänta...

Tack för en mycket trevlig kväll med många roliga minnen och roliga personer.



Igår var det studentkalas hos min kusin Sofia. Mycket mycket god mat och tårta. (efter såna här tillfällen önskar man att man hade bulimi eller något sånt.) När det kalaset var slut bar det iväg till ett annat kalas av en annan sort. Emil Öhman hade "inflyttningsfest". Han flyttade dit i september förra året, haha. Väldigt trevligt. Och det som förvånar mig mest är att när vi kom dit så vet han vad jag heter, jag vart som lite chockad. Efter några drinkar så skulle dom ut på krogen. Jag som har mindre än ett år kvar fick spatsera runt på stan med jakob. Men inte illa det heller. Kvällen slutade vid 2 ungefär.

Fick hålla i hans vm-pokal. :D (slingan)


Kommentarer
Postat av: emma

Ni matchade varann du och bucklan ;)

2008-06-09 @ 19:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0