Fredag 27 juni

Godmorgon. Fredag och det är redan en vecka sedan det var midsommar. Tänk vad tiden går.

Börjar jobba på 2 h. Ska vara domare på psg, för småttingarna. Sedan slutar jag 8 ikväll och börjar om imorgon bitti halv 8. Slutar egentligen 3 imorgon men vi har match i Trångfors så vi far dit kvart i 2. sedan så är jag nog inte hemma föräns 8 på kvällen. Söndag fyller syrran år och jag jobbar mellan 12 och halv 5. Och när jag då kommer hem kommer det att vara fullt hus här, alla våra släktingar. Jag lovar att jag kommer att somna, eller jag kommer iaf att vara helt slut. Men hipps vipps så kommer det att vara måndag och då jobbar jag inge mer på hela sommaren. Tror jag, inte som jag vet nu iaf. Men jag hade hoppats på något lättsammare jobb så att jag inte måste gå omkring här hemma och känna mig rastlös.

None

Men nu måste jag gå och packa ihop nå saker så jag är färdig då jag ska fara.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ne okey jag fattar. men om det finns folk som inte gillar tränaren osv eller de finns folk som inte känner att de behöver ta i för att bli omtyckta av henne så ger det ju ingen motivation heller .. och för vissa som kämpar livet ur sig och aldrig år beröm heller kanske tappar motivationen tack vare de.

2008-07-02 @ 14:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0