Nära döden upplevelse...

Som om jag inte var nog trött redan då jag kom hem, så tvingade jag mig iaf ut på en kort jogging runda. Värmen har tagit nästan all min energi men jag håller det glada humöret uppe iaf för det är ju trots allt sista "skoldan" imorrn.

Jag hade inte hunnit springa långt utan kanske tagit mig 500 m från huset. Jag såg en bil med släp som började närma sig, den kom bara närmare och närmare. Jag kollade in i förarsätet för att se vem det var som körde men det nedfällda solskyddet skymde ansiktet. Bilen fortsatte iaf att komma rakt mot mig och så som jag är så hann jag inte tänka längre än att jag kanske skulle flytta mig lite längre av vägen. Men den "blinde" chauffören ser mig inte föräns bara några meter ifrån mig och väjjer in på vägen i en tvär sväng (tur att han inte fick möte också, då kunde det ha gått riktigt illa så ist). Jag trodde allvarligt att jag skulle bli överkörd och när han svängt ut på vägen så kände jag lugnet. Men inte kan man vara det. Utan efter bilen kom det vajjande släpet som höll på att slå in i mig ist, kan säga att det var inte långt ifrån! Åh jag blir så arg, kan folk inte ens köra bil nu längre?



Imorgon är sista skoldagen. Eller kan man ens kalla det skoldag? Vi börjar klockan 1 och då ska vi till badhusparken med klassen och ha en liten picknick. Inte mer än så. Hoppas det bara är lika bra väder som idag.

SunShine

Kommentarer
Postat av: Joana

Shit vilken störd jävel...fel o kolla när man kör!

2008-06-03 @ 23:06:36
URL: http://atletico.blogg.se
Postat av: Emelie

jaha men iaf, :) du borde ju ändå känna dig lite stolt ;) glad sommar du med!

2008-06-04 @ 22:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0