Sommaren -08

Nu har snart en vecka av sommarlovet varit och inte så mycket har hunnits med. Jag får typ panik fast jag vet att jag egentligen inte behöver få det. Man har tänkt att det ska bli en super sommar så därför försöker man anstränga sig. Som man i vissa fall inte alls ska göra för att det ska bli nå bra av det.

Iaf så har jag inga speciella planer på g förutom sådana höjdpunkter som pdol, stadsfesten och många andra festivaler jag vill på men får se om pengarna räcker till. Jag funderar iaf på om jag ska ta tåget ner till göteborg för att spendera några dagar där. Skulle vara kul, gå på lisseberg, shoppa och hitta på andra roligheter. Men då är det alltid det där med pengar som spökar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0