Kanon kul! (Y)

På våra träningar har alltid jag och lisa så himla kul. Alltså vi har alla möjliga roligheter för oss. Om vi inte hade någon speciell som tränade oss så skulle vi nog spendera träningstiden med att svammla.

En sak som vi ofta gör är att härma björn gustavsson (kingen). Från hans danser till de mest roliga uttrycken. En träning fick vi en målvakts bok som anki tyckte att vi skulle läsa från för att bara påminna oss om grunderna. Och nog allt var det grunderna. Punkt två; "Stå med ryggen vänd mot målet så du lätt kan observera vad som händer på planen." Alltså den träningen kunde vi nog inte sluta skratta. Kanske inte låter så kul i dina öronen men för oss låter det sjukt kul.


Jag och lisa på lagfesten, nån lek. (ser drogad ut)

Och när magda hörde det där så sa hon att det inte alltid är så himla lätt att följa den regeln eller vad man ska kalla det. Hon berättade att när vi (södra united F-91) spelade vårat första år (5-manna) på examens cupen så stod jag målis. Eller målis kanske man inte kan kalla det för hipps vipps hade jag sökt mig bakom mål för att plocka blommor. Alltså hur söt är man inte då man är lite?!

Idag på sommarjobbet såg vi en film som handlade om fotboll, tränarens roll och lite sådant. Tränaren sa till spelarna: "Vi hade inte så bra spel i början, pojkar. Vad kan det bero på?" En av killarna svarar: "Men det är ju för att det ska bli lite spänning!" HAhahah alltså jag tror jag dör. Barn är bland det bästa om man vill förgylla sin vardag.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0