Pyssliga jag...

Av sommarlovet har det snart gått 3 veckor. 3 VECKOR?!?!? waaaah... och jag har så gott som bara jobbat och spelat fotboll... Vad ska det bli av den här sommaren? Inget sommarväder eller kuligheter har det då varit än. Men hoppas att sommaren börjar på allvar nu när jag slutar jobba. Far ju då till Göteborg på 1 vecka och 2 dagar. Jihooo.

Skulle egenligen sluta jobbet 3 idag men halv tolv skickade isse iväg oss hem. hihi. så sedan dess har jag pysslat på här hemma. Min syster och kusin fyller år samma dag, på söndag och min pappa fyller år på måndag och en annan kusin till veckan, så jag har slagit in presenter, pysslat ihop kort och hållt på med some other stuffs.



Slutresultaten av korten till kusinerna.

Ha det bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0