Sommarlov, på riktigt!

Nu är det på riktigt. Nu har jag äntligen blivit helledig! Sommarjobbet är avslutat och sommar vädret har kommit dellbax. Hoppas iaf att det fortsätter!

Helgen har varit fullproppad så det ska bli skönt nu med en vecka utan planer, en vecka där jag kan göra det som jag känner för! Fast på lördag bär det ju av till Göteborg iaf. Så himla kul. Längtar!


 Spelade våran sista match igår innan uppehåller och det barka totalt. Helt sjukt så dåligt det kan gå. Först och främsta var vi försenade och hade det väldigt stressigt att byta om och värma upp. Sen så var det ingen som var riktigt så där jätte taggade tror jag och det gick allmänt dåligt. Vi har några chanser men trångfors har det starkare laget. Vi missar en markering och en trångforsspelare får läge och skjuta och gör det i det bortre hörnet. 1-0 och vi sjunker ännu längre ner. En motståndare kommer drivandes mot mig och det är precis så att hon petar den förbi mig, jag vänder mig snabbt om för att ta bollen, slänger mig och tar den. Men även motståndaren kommer på mig och landar på min axel. Satan så ont! Smärtan var som om hela axeln och övre armen hade blivit mos. Magda tar min plats. Matchen slutar 5-1 efter ett mycket dåligt spel av Bsk.

Jag hoppas vi alla kan tagga till, och komma ikapp efter uppehållet. Det gäller hårdträning fastän det är "semester"!

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Emelie b

hej, hörde om matchen. gud vad tråkigt för dig och din axel var de väll, och resultatet(?) hur är de nu då? :)

2008-06-30 @ 23:27:50
Postat av: emelie

det lät ju bra, att det bara var en muskel,.

men jaa, de är väl så då de flesta inte är van vid damlagsspel. man måste tagga på ett helt annat sätt.

2008-07-01 @ 18:04:19
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0