Efterlängtat

Och nu var det helg igen, som rubriken syftar på. Att det kan vara så otroligt skönt. :) Ja vad händer i helgen då?

Ikväll är det match mot sikfors och ja, vi får väl se hur det går. Kom och kolla iaf, LF-arena 19.15. Sen efter matchen drar vi till stugan bara för att chilla. Tar en popcorn påse och sätter sig ner och behöver inte tänka på nånting. Man är som avskärmad från resten av världen. Om ni inte prövat det så gör det, far någerst där det inte finns mottagning eller grannar. Endast skog. Kan lova att ni kommer att känna lugnet.

Slutade 11.20 idag men såklart går det ingen buss förän typ 2 h senare. Men då har man ju turen att man kan gå på stan i skor som skaver nå så hemskt. Men nu är jag iaf hemma och ska gå och packa mina grejjer.

Trevlig helg, sup och svälj !

Jag och jappe i stugan

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är det jag menar Elvis, det är så skönt att bara slappenå ;)

2008-05-16 @ 15:15:31
URL: http://skoogstroll.blogg.se
Postat av: Emelieberglund.blogg.se

det där med att sätta sig någerst där ingen sänding och grannar finns, det lever jag med varje dag i lille kälen ;) haha neh men .. Jodå jag kommer och kollar. och du är säkert redan nu påvör till samligen! LYCKA TILL, det kommer säkert gå bra för dig. kram

2008-05-16 @ 17:14:29
Postat av: Emma

Haha, ja det har du sant i ;) Vi höres!

2008-05-16 @ 20:57:35
URL: http://skoogstroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0