extreme make over?

Hunnit göra mycket saker idag.
Vaknade kvart över nio av att min morfar ringer och väcker mig. Han frågar om jag ska åka med han in till min  mammas jobb och det gör jag. Sedan är jag där från 11 till halv 1 typ. Satt där med dom gamla farbröderna och njöt av det härliga vädret. Sedan for jag och mamma in till hortlax för att tänderna skulle ju bort. Men dom tog bara en tand idag för dom hade inte tid att ta någon mer. Sedan när vi hade varit där for vi till graven och strosade runt där tills Lydia slutade skolan. Då for vi in till klubbgärdet där hon skulle klippa sig och efter det for vi på stan en liten stund. Efter den mycket lilla middagen (kunde inte äta något pga min borttagna tand) så bar det av på träning. Dock en mycket slapp träning för huvudet gjorde alldeles för ont för att jag skulle kunna anstränga mig för mycket.



Imorgon ska jag och klippa mig. Hade bara tänkt ta bort det allra värsta för i sommar vill jag ha långt hår så att det går lätt att sätta upp i en knut (grymt skönt). Men jag funderar på om jag skulle göra nå slingor i håret, inte några allt för synliga men bara så det blir lite mer liv i håret. kanske skulle vara en idé... eller? Känner för att göra något annorlunda, om jag var tillräckligt modig skulle jag göra mig till brunett men nu är jag ju inte det... ^^


Kommentarer
Postat av: Emma

Jamen absolutely! ;)

2008-05-29 @ 20:48:46
URL: http://skoogstroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0