Glatt sällskap gör vägen kort.

Nu sitter jag här med ett bultande hjärta, jag har inte hunnit varva ner ännu. När jag väl bestämt mig för att göra något så blir det allting på samma gång och då hinner jag inte ens sätta mig ner och äta middag.

Slutade skolan 3 och då for jag direkt in till stan. Halv fyra kom Lydia in och vi skulle då hitta en present till Jonas som fyller 19, en mors dag present och sen så fyller mamma även år på måndag. Och när man inte vet riktigt vad man ska handla och man har en tid att passa så blir allt ganska stressigt. Vi hittade iaf en mors dag present i form av ett halsband och två tröjor till Jonas. Sedan resten av de 600 kr jag spenderade la jag på mig själv... Jag köpte bla en bikini som jag aldrig trodde jag skulle hitta. Vart ändå gode nöjd över överdelen men inte över trosorna. Aja får väl antingen tvinga mig i dom eller så köper jag ett par andra.

 

Nu sitter jag och väntar på att Hanna och Emelie ska komma, vi ska sova i min lilla stuga. Sjunga sing star är ett måste som vi gjorde i höstas då de sov här. Men dock så bygger inte mina grannar om längre så vi blir nog inte väckta av några byggubbar den här gången tror jag. Men så lätt kom inte gubbarna undan ska ni veta, vi skyndade oss att sätta på den värsta låten vi kunde hitta på sing star (Lena PH) och sjöng för fulla muggar. En ljus låt + ny vakna röster + att man inte kan sjunga = mycket hemsk hemsk sång.

Imorrn ska vi cykla till skolan, bara för att vi är sånna hurtisar. Kommer bli grymt kul, men även jobbigt. Efter skolan har vi något som heter Backajoggen (där vi dock ska gå) och efter det ska vi cykla hem igen. Halv sju far vi på match mot pojkar -92 i b-mark. Kommer bli en jobbig dag, men jag har ju satt mig i den positionen själv. 

Aja nu ska jag gå och fixa det sista innan dom kommer, Ha d gött! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch va jobbiga ni är som cyklar till skolan, hurtbullar! Tur att det blev fint väder idag iallafall ;)

2008-05-22 @ 08:34:48
URL: http://skoogstroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0