godmorgon

Verkar bli en underbar dag idag! :) hoppas bara det håller i sig.

Igår började vi inte föräns halv 1 så jag och mamma hann gå på stan före skolan. Jag tror det är den mest effektiva shoppingrunda vi nånsin gjort. Jag hittade en jacka, skor, lång kofta, en present till jonas och en brödrost ;) Mycket nöjd.

sen när jag slutade gick jag till mormor och morfar där jag fick middag, pannkaka, mums. sedan pluggade jag lite Nk, som mormor förhörde mig på. "Åh det här är ju intressant!" haha ne inte ett dugg. sen for jag på step in, där solade jag och gick på ett spinningpass. efter det kan jag säga att jag var helt slut.

Kom sedan på att efter skolan idag typ 4 ska jag fara och simma, sedan äta middag hos mormor och efter det kl.18 bär det iväg med fotbollslaget för att tjäna lite pengar (rensa vägdiken). jippi. och då är klockan typ 9 då det slutar så då far jag och sover hos mormor och morfar. Skönt! :) Det känns som en väldigt lång och krävande dag, och på tal om det så har jag ju Nk-provet idag också! :S Äh det får gå som det går.

Ha en bra dag!

image1

Det här är min lilla prinsessa, Charlotta!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du blivit träningsnarkoman flicka lilla? Du måste dra med mig nästa gång x)

Hoppas dagen blev så bra som du tänkt dig :)

2008-05-14 @ 16:14:30
URL: http://skoogstroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0