Himlen är oskyldigt blå

Måndag morgon och solen fortsätter skina på en klarblå himmel.  Älskar denna årstid! (om solen är framme alltså)

Sitter på skolan när jag egentligen kunde ha legat i sängen. Våran kära lärare kom på i helgen att vi inte hinner börja på något nytt arbete så vi skulle få använda de sista lektionerna till restarbete. Vi som frågade om detta förra veckan var iaf tvugna att komma hit idag för att sedan sitta här och inte ha något att göra. Men vi är iaf lediga torsdag fredag och det glädjer mig. Eller egentligen inte fredag men jag har bara inte tänkt komma hit halv tolv fredag för att ha en lektion och sedan sluta 20 över 12, det tänker jag bara inte göra! Så vi får väl se om det blir frånvaro eller inte.



Den som har läst PT, eller rättare sagt sporten i PT har kanske sett en mycket fin bild på mig. Haha en bild som är mer än ett år gammal, men it gör hä nå.

Nu ska jag nog gå och sätta mig ute i solen. Men jag ska försöka att inte sola så hårt, inte iaf nu när min hud är lika röd som en kräfta.

Pussheej

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon!
Hoppas du får en bra måndag, och att resten av veckan också blir bra :)

Kram!

2008-05-26 @ 10:47:53
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Emma

Haha, det var så härligt i morse, klädde mig sommrigt i kjol och t-shirt. När jag kommer till Öjebyn så haglar det ^^

Jag älskar också denna årstid så länge det inte haglar eller regnar ;)

2008-05-26 @ 15:56:56
URL: http://skoogstroll.blogg,se
Postat av: Emma

Haha, jag förstår ändå vem det är ifrån så det är lugnt ;) Japp, nu är vi pigga & glada ^^

2008-05-26 @ 21:16:44
URL: http://skoogstroll.blogg.se
Postat av: Emelieberglund.blogg.se

Jo precis, men de kan ju vara de.. man ger väl upp som du säger? man får inget tillbaka och då är de inge kul, alla måste bli bättre på att snacka och peppa, annars kommer det inte hålla. Nämn det inför matchen idag!! :)

2008-05-27 @ 11:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0