måndag

Solen tittar fram!, men då blåser det som bara den... hade hoppats på en underbart varm dag :)

På onsdag har vi NK-prov om universum, hur kul är inte det? x) Inte kul alls! Ska bla veta varför himlen är blå på dagen och röd på kvällen, varför regnbågen är så många olika färger och vilka olika skikt vi har i atmosfären. Det intresserar mig inte ett dugg. Men ikväll blir det iaf att börja med det.

Hur ska jag göra? Jag kan inte svara på det och ingen annan, så varför frågar jag ens? Vill, bara för att jag inte har någon motivation och vill, för det är kul... "Tänk efter ordentligt innan du bestämmer dig!"  Men jag kan ju inte bestämma mig. Jag vet att de kommer bli besvikna och kanske sura på mig men jag måste ju få välja själv.

Salem Al Fakir - It´s true

Have a good time.



Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du äntligen skaffat blogg :) Tänkte bara säga att du vet vad jag tycker i fotbollsfrågan, det är ditt val och ingen annans! Keep going girl ;)

2008-05-12 @ 16:29:12
URL: http://skoogstroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0