Mors dag!

Grattis mamma på mors dag!
Känns kul att det finns en sån här dag men det är jobbigt när man inte vet vad man ska ge henne. Men en sak fick hon då, hon fick veta hur mycket vi tycker om hon, och det tycker jag är det viktigaste med sånna här dagar.





Igår spelade vi då match i lule mot Lira. Först när vi kom dit fick vi det minsta lilla omklädningsrum man kan tänka sig. Man kunde inte ens böja sig ner 2 st för att knyta skorna utan att nocka varandra. Sedan så var det nån som upptäkte att det var små svarta myror i duschen, så den tänkte vi inte använda. Och inte nog med det så hade dom glömt mina målvaktsgrejer så vi var tvugna att låna en tröja av Lira och Magda for och köpte ett par shorts för 800 (!) kr på intersport.

Varmt var det! Vi spelade 0-0 efter första halvlek och dom var riktigt fula i spelet. Man märkte dock varifrån domarn kom, såklart från lule. Skulle inte förvåna mig om han till och med tillhörde deras klubb. Dom slet och och drog i kläderna och ändå var det vi som fick mest frisparkar mot oss.

Iaf så i mitten av andra halvlek gjorde dom deras första mål. Och efter det rullade det bara in mål. Det vart 4-0 till dom. Jag som var helt slut efteråt hade kämpat förgäves för att vi skulle klara oss med bara ett fåtal mål mot oss. Och min belöning kom dock efter matchen då jag blev matchen spelare. Jag vann en midje väska med två vattenflaskor som man kan ha då man är ute och springer. Så nu måste jag ju gör det nån gång...


Nu ska vi iväg på middag hos farmor. Undra vad det kan bli för gott...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jamen alltså, jag är så grymt sugen på surströmming men jag tror att vi sa äta det nästa helg ;)

Eurovision igår, det är ju ett skämt. Allt är ju bara pisamt tycker då jag iaf, och Ryssland var absolut inte bäst. Haha, ganska skrattretande att alla trodde att Perelli skulle vinna och så kommer hon typ 18:e av 25. Ja, man kan inte annat än skratta åt eländet ^^

Japp, vi måste börja planera snart och boka om vi ska fara på trästock, annars finns det säkert ingenstans att bo ;) Men det kanske finns nåt vandrarhem elr nå annars ? x)

2008-05-25 @ 14:15:47
URL: http://skoogstroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0