shit happens

Dagen har varit fruktansvärd. Sånna här dagar borde inte få finnas, solen skiner inte ens.

Var iaf och spelade match och det gick åt h-vete. Inte nog med att jag redan har funderat på att sluta så var det här droppen. Jag pallar it nå mer. jag har ingen motivation eller vilja så de kan lika gärna sätta mig på bänken.
Pratade iaf med mamma och vi kom fram till att jag ska ta ett litet uppehåll (som inte min tränare kommer att gå med på) bara för att se om det är det här jag vill hålla på med. Förra gången, alltså i vintras då jag pratade med min tränare om det här så sa hon: Ja det är ju som lite sent och sluta nu. Men Hallå (!) om jag vill sluta mitt i sesongen så får jag det, ingen kan tvinga mig att fortsätta. Men jag vill ju som inte sluta spela fotboll, för jag tycker ju det är kul, men det är något som inte stämmer...



Nu är det bara 4 veckor kvar till sommarlovet och jag har bestämt mig att jag ska ta mig igenom dom veckorna med ett leende på läpparna!



Kommentarer
Postat av: Emelie

hejsan, ! jodå, dom trodde de var menisken (vilket inte är allt för bra) dock har de blivit mycket bättre vilket jag kan ge stora förhoppningar till! JAG HOPPAS DÄREMOT ATT DU FORTSÄTTER, du är ju hela stommen i laget, klippan i målet :) men så klart som du skriver kan ingen hindra dig, de är ditt beslut, hoppas du bara fattar rätt :) kram

2008-05-15 @ 18:54:53
URL: http://emelieberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0