Vinst!

Match ikväll mot Bergnäset och vi VANN med 3-2! Så jäkla skönt. Det var som en stor sten från kroppen som ramlade av då slutsignalen gick och jag förstod att vi vunnit! Åhh ett glädje tjut... Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie.

Sen när jag är påväg hem ringer Emelie och meddelar att vi är lediga imorrn också! Så nu har vi helg. Kan ju inte säga annat än att BF är slappt. 3 skoldagar kvar och dom kommer att gå snabbt, för det sägs ju att tiden går fort när man har roligt.



Imorgon ska jag och dra ut två tänder och jag är så nervös. Har aldrig dragit ut några tänder förut och det kommer göra så ***** ont. (har iaf ställt in mig på det). Och inte nog med det, det är inte bara två tänder som ska bort utan två till kommer att försvinna på två veckor.

 Jag frågade jappe om man får ta hem tänderna man drar ut. Jag vill ju stoppa dom i ett glas med vatten och få mig nån tia. Vem vet, tandfén kanske vill ha mina tänder fortfarande. ;)

Så här glada är vi över att sommarlovet snart är här!


image13

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! hörde om dina tänder som skulle bort, jag
har dragit ut en tand en gång, och det gjorde
absolut inte ont, men de lät obehagligt
och kändes obehagligt då dom slet och vred i käften!
Inte så kul, men bättre än att de ska göra ont!
VIIIINST! btw ;)

2008-05-28 @ 12:46:12
URL: http://emelieberglund.blogg.se
Postat av: Emma

Nu har du säkert redan dragit ut tänderna när jag skriver det här men good luck anyway ;)

2008-05-28 @ 14:42:43
URL: http://skoogstroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0