Återbesök

Återigen. Dock hoppas jag på att det kommer gå bättre den här gången. Pallar inte om det ska vara som sist. Tandställningen ska fixas till och jag har intalat mig själv att de ska sätta fast tandställning på framtänderna också. Bara för att inte bli besviken ifall att jag inte trott att det skulle bli så och det ändå blev det. Bäst att vara beredd på det värsta, då kan det iaf inte bli sämre.

Gick på stan idag efter skolan för att köpa mig ett par jeans, en lite finare tröja och en lång tjocktröja. Tror ni att jag hittade nå?! Jag har verkligen tappat lusten att strosa runt på Piteås shoppinggata för att väl hemma bara vara besviken över att jag inte kan hitta något. Kanske beror det på mig själv men jag tycker de sällan får in något nytt och jag är inte den som vill köpa kläder som alla andra har och/eller som har funnits i affären i någon månad. Är så less, måste verkligen ta mig tid och fara ner till skeå eller upp till lule på en shoppingdag. Dock så känner jag mig lite negativ just nu så jag lär väl inte hitta något där heller.

Hoppet, det sista som lämnar människan!



Kommentarer
Postat av: Rosanna

Ja, jag vet:D Den står dammig och klar för att läsas i mitt rum. Men har inte hunnit ge mig in i den än!:O

2008-11-10 @ 22:32:38
URL: http://rosannnaspjuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0