Barnvakt

Väntar bara på snön nu. Om den skulle komma skulle det inte känns lika kallt, grått och trist. Det skulle bli ljusare, jag skulle ta kylan på ett bättre sätt och jag skulle ha mer lust att gå ut.

Dagen har jag spenderat inomhus. Jag har klippt och klistrat ihop ett farsdag kort och nu ska jag snart gå och duscha, göra mig klar och äta middag. Hade planerat en kväll med ett helt gäng kompisar (23 st). Vi skulle fara ut och äta och sedan gå på bio, se den nya James Bond. Men då ringde mammas kusin och frågade om jag kunde vara barnvakt till deras små flickor. Och självklart ställer jag upp när någon behöver hjälp, så det blev lite ändrade planer för min del. Men jag ser fram emot en mysig kväll med två gulliga flickor. Får se vad vi kan hitta på...



Ha en bra lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0