Då var det gjort

Det blev idag. De satte fast tandtällningen på framtänderna idag, både uppe och nere. Det gick bättre än förra gången, och det är jag glad över. Men jag har ondare i tänderna den här gången. Jag vet inte om ni har kännt den känslan men det är som om det kliar i tänderna. Jag skulle bara vilja bita ihop tänderna så hårt jag bara kan för att få bort kliandet. Men dock så kan jag inte ens nudda tänderna i varandra utan att det gör ont.

Men tänk då, den 11 november 2010 (för att vara på den säkra sidan) så behöver jag inte ha tandställning nå mer! (tror inte ens att jag behöver ha tandställning i två år) Men då har jag rakare och finare tänder än jag någonsin haft. Längtar! Dock så är det ganska länge kvar, men tiden går fort.


Nu ska jag ta mig en promenad runt byn och sedan blir det att chilla i soffan resten av kvällen. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0