Dåligt, eller är det jag som inte är van?

Då jag skulle logga in på msn nu ikväll så märkte jag att vi bytt från det "gamla" till ett annat, Messenger Beta. Inte vet jag, men är det så att det är dåligare eller är det bara så att jag inte har vant mig? Det brukar ju ofta vara så i början, man förstår sig inte på så då blir det dåligt istället för att det skulle kunna vara bättre. Äh nu tjorvar jag...

Har skrivit min ansökan om utomlandspraktik ikväll. Har aldrig skrivit något sådant förut, så jag vet inte riktigt hur det ska se ut eller hur man ska lägga upp skrivandet. Men jag hoppas rektorn har förståelse. Då var det bara att plugga matte kvar då. Nationella nästa vecka, och just nu känns det som att det kommer barka (gå dåligt). Jag klarar inte ens av de lättaste frågorna. 

Don´t worry be Happy!



Hon gör mig glad!

Kommentarer
Postat av: emelie berglund

jag tycker själv att hotmail i alla fall blivit sämre, och jobbigare :S

2008-11-26 @ 22:13:15
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0