Jag tittade ut och såg hur snön föll

Vaknade med känslan om hopp. Det låg en hel del snö på marken och det hade inte slutat snöa. Jag kände hur det började sprätta i fingrarna. Det som oftast tar en evighet på morgon att göra hade jag gjort på en timma. Jag var färdig, hade tagit på mig min härliga nya kappa, halsduk och hoppat ner i stövlarna. Men min skjuts dök inte upp. Jag ringde och fick höra att det var inte alla som var lika glada som mig över att det kommit snö. Vi kom till skolan hela och torra, bara en aning försenade.





Kommentarer
Postat av: emelie berglund

haha ja, för mig var jag bara trött .. de var så mörkt ute även om de är snö .. men jag gissar att jag vaknar fel tid för att se det fina på morgonen ;D

2008-11-25 @ 21:53:26
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Emma

Nu såg jag din kommentar ^^ Men jag ringer ikväll! :)

2008-11-26 @ 11:57:48
URL: http://skoogstroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0