On(D)dag

Sitter på skolan och väntar på att min mamma ska sluta jobbet. Vi har planerat att fara och simma. Det ska bli skönt.

Idag har det varit en pest-dag. Vaknade med tandvärk, huvudvärk och träningsvärk i vaderna. Dock så har vi bara två lektioner på onsdagar men en lektion som sträcker sig i över 4h. Men då har vi bestämt att vi inte ska ha en timmas lunch utan äta så snabbt som möjligt och sedan fortsätta jobba för att kunna sluta vid 2 istället för 3. Sitta och jobba i flera timmar utan rast är ritkigt slitande. Man har så gott som inga krafter kvar. Så ikväll efter simningen så blir det att ligga i soffan och försöka få nya krafter till imorgon då vi har en lååång dag. 


 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

okej, det var bra!

jag hoppas att det blir lika dant för mig!



precis, jag är nästan rädd utan den, faktiskt.

2008-11-12 @ 18:09:09
URL: http://mikaaelaaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haha, ja det får man verkligen!



ja det har jag, jag är väldigt allergisk, det är därifrån jag fått astman.

min syrra var väldigt sjuk när hon var liten, hon höll på & dö, dom sa att hon helt klart skulle få hjärtfel & astma och sånnt.

men hon klarade sig och är HELT frisk.

istället var det jag som fick astman & det är lite lusitgt!

2008-11-12 @ 21:22:10
URL: http://mikaaelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0