Tisdag

Hejsan

Länge mellan gångerna nu. Har haft mycket att göra och sedan lite att skriva om.  Har inte haft ork att lägga ner energi på annat än skolan, knappt ens det. Men jag hoppas det ska bli bättre nu. Jag har inge mer läxa i veckan så att då kanske jag kan ta mig tid.

Ikväll ska vi iaf till moster Elisabet och stöpa ljus. Hade tänkt göra mig några egna så att jag kanske kan ge bort till någon till jul. Alltid kul att ge bort saker som man själv tillverkat. Minns då jag var mindre. Sydde ihop nån enkel pannlapp ellet liknande på textilslööjden för att ge till mamma, farmor eller mormor till julklapp. Kanske inte alltid så snygga saker.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0