Saved tonight

Ikväll blev det en riktig pysselkväll. Jag hade tänkt plugga men min ork finns inte när det gäller det. Så jag satte igång att tillverka istället.

Först tog jag fram tvålmassan som vi hade undangömd längst in i skåpen. Dammig men lika användbar som för några år sedan. Jag smälte ner massan, droppade i lite grön färg och hällde ner grönt the. Hoppas att det ska bli någon slags naturtvål. Sedan gjorde jag en omgång till. Den här gången fick tvålen bli röd med ett jul the. Har ingen aning om hur det kommer att bli. Ska låta den ligga över natten och stelna så får vi se resultatet imorgon (lägger kanske in bilder på dem då).




I samma skåp hittade jag tre stycken ramar som är köpta på Ikea. Trä ramar, oerhört tråkiga. Och förra veckan var jag och köpte 2 väldigt gamla böcker (sedan 1800-talet någon gång) på röda korset, 5 kr/st. Hur som helst så rev jag ut några sidor och klistrade fast dem på ramen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0